Cart

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

  • 1. Jaka jest cena mebla? Cena każdego mebla, w wymiarze standardowym, podana jest na stronie danego produktu, tuż pod jego opisem.
  • 2. Jaki jest koszt wysyłki? Koszt wysyłki podany jest na stronie danego produktu.
  • 3. Jaki jest czas realizacji? - Czas realizacji podany jest na stronie każdego produktu.
    - W przypadku mebli indywidualnych wynosi od 30 do 45 dni roboczych i zależy od modelu zamówionego mebla. Czas realizacji liczmy od dnia następującego po dniu zaksięgowania środków.
  • 4. Kiedy będzie mój mebel? To zależy od tego, kiedy został opłacony. Czas realizacji podany jest przy każdym produkcie i wyrażony jest w dniach roboczych. Sprawdź w kalendarzu, kiedy możesz spodziewać się swojego mebla. Sprawdź w kalendarzu, kiedy możesz spodziewać się swojego mebla
  • 5. Co jest lepsze: lakier czy olej? Żaden rodzaj wykończenia nie jest lepszy. Prosimy o zapoznanie się z charakterystyką obu rodzajów wykończenia i zdecydowanie, który z nich jest lepszy dla Państwa.
  • 6. Czy blaty wykonane są z jednego kawałka drewna? Nie, blaty wykonane są z desek. (to nasze ulubione pytanie :-)
  • 7. Jaki jest koszt modyfikacji mebla? To zależy od rodzaju modyfikacji. Prosimy o przesłanie maila, na którego odpowiemy w ciągu 3 dni roboczych. Nie wykonujemy wycen indywidualnych przez telefon.
  • 8. Czy można kupić mebel w showroomie? Nie, showroom służy do prezentacji oferty. Meble kupujemy poprzez sklep internetowy (standardowe) lub drogą mailową (indywidualne).
  • 9. Czy można kupić mebel z ekspozycji? Meble z shoroomu, które chcemy wymienić na inne wystawimy w dziale wyprzedaż.
  • 10. Na jaki rabat mogę liczyć? Przy większości mebli to my pokrywamy koszt wysyłki, dlatego rabat jest naliczany dopiero przy zamówieniach powyżej 5 tys. zł. (dotyczy tylko produktów naszej marki)
  • 11. Czy podstawa mebla może mieć inny kolor? Tak, odpłatnie można pomalować mebel na dowolny kolor z palety RAL. Innych palet (np. NCS, ICA) nie stosuje się w lakierowaniu proszkowym. Cena uzależniona jest od koloru oraz rodzaju podstawy.
  • 12. Czy nóżki krzeseł mogą mieć identyczny kolor jak blat stołu? Zgodnie z informacją podaną na stronie, krzesła nie są produktami firmy "take me HOME." W związku z czym ich modyfikacja nie jest możliwa.
  • 13. Czy kurier może dostarczyć mi paczkę po godzinie 17:00? Firmy kurierskie pracują w godzinach 9-17. Istnieje jednak możliwość dostawy wybranych przesyłek w sobotę. (za dodatkową opłatą)
  • 14. Czy można zmienić wymiar mebla? Istnieje taka możliwość przy części mebli. Jeśli mebel podlega modyfikacjom, wówczas w jego opisie jest taka informacja. Brak infomracji przy meblu oznacza, że tego mebla nie można modyfikować.
  • 15. Co w przypadku uszkodzenia mebla w transporcie? Od powstania naszej firmy wysłaliśmy już do naszych klientów kilka tysięcy przesyłek, dlatego wiemy bardzo dobrze, jak prawidłowo zabezpieczyć mebel do transportu. Produkty lekkie wysyłamy w paczkach. Produkty cięższe, oraz takie, które łatwiej uszkodzić, wysyłamy na paletach. Do zniszczenia w transporcie dochodzi bardzo rzadko, ponieważ tylko w przypadku ok. 1% wysłanych mebli! Nawet jeśli Twoja przesyłka zostanie uszkodzona, otrzymasz od firmy kurierskiej odszkodowanie. Wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z przepisami prawa przewozowego. Pamiętaj, należy zawsze otworzyć przesyłkę i zweryfikować stan otrzymywanego mebla, a w szczególności jego narożniki, które najczęściej ulegają uszkodzeniu.
  • 16. Czy można kupić sam stelaż? Niestety nie ma takiej możliwości. Sprzedajemy tylko całe meble.