Cart

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

 

Od powstania naszej firmy wysłaliśmy już do naszych klientów kilka tysięcy przesyłek, dlatego wiemy bardzo dobrze, jak prawidłowo zabezpieczyć mebel do transportu.

Produkty lekkie wysyłamy w paczkach. Produkty cięższe, oraz takie, które łatwiej uszkodzić, wysyłamy na paletach.

Do zniszczenia w transporcie dochodzi bardzo rzadko, ponieważ  tylko w przypadku ok. 1% wysłanych mebli!

Nawet jeśli Twoja przesyłka zostanie uszkodzona, otrzymasz od firmy kurierskiej  odszkodowanie. Wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z przepisami prawa przewozowego. Pamiętaj, należy zawsze otworzyć przesyłkę i zweryfikować stan otrzymywanego mebla, a w szczególności jego narożniki, które najczęściej ulegają uszkodzeniu.

SKŁADANIE REKLAMACJI

Prosimy zwrócenie uwagi, na charakter reklamacji.

 1. WADA TOWARU 

Przykład: zły wymiar, niedomalowanie, znaczące pęknięcie drewna, itp.

Kto rozpatruje reklamację: take me HOME.

Podstawa prawna: Regulamin take me HOME.

Gdzie skierować reklamację: reklamacje@takemehome.pl

Termin rozpatrzenia: 14 dni.

Niezbędne do zgłoszenia reklamacji: data zakupu oraz zdjęcie.

Prosimy o podesłanie zdjęcia z punktem odniesienia, np. pęknięcie sfotografowane wraz z monetą. To znacznie przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

 

 2. USZKODZENIE TOWARU W TRANSPORCIE 

Przykład: Wszelkie uszkodzenia typu potłuczone krawędzie lub narożniki blatu, otarcia, etc.

W chwili odbioru przesyłki Odbiorca staje się jej dysponentem i osobą uprawnioną do dochodzenia i otrzymania odszkodowania.

Kto rozpatruje reklamację: Przewoźnik, tj. Gleis, DPD lub  Rhenus.

Podstawa prawna: Prawo Przewozowe

Termin rozpatrzenia: 30 dni.

Gdzie skierować reklamację:

ET Logistik/Geis: reklamacje@etlogistik.com

K-EX: biuro@k-ex.pl

DPD: formularz on-line >

Rhenus: e.pawlak@pl.rhenus.com

 

Niezbędne do zgłoszenia reklamacji:

  • ­    protokół szkody spisany przez przewoźnika
  • ­    FV za mebel
  •     udokumentowany koszty naprawy
  • ­    formularz reklamacji

 

Z naszego doświadczenia wynika, że najszybciej rozpatrywane są reklamacje, w których klient występuje o zwrot kosztów naprawy. Naprawy takiej, mogą Państwo dokonać w dowolnie wybranym miejscu lub, oczywiście, także u nas.

WAŻNA INFORMACJA
Nasze meble przechowywane są w magazynie w częściach. Na potrzeby każdego zamówienia stalowa podstawa oraz blat są rozpakowywane, myte, sprawdzane, skręcane i dopiero pakowane dla Państwa. Dzięki takiemu systemowi mamy pewność, że każdy mebel, który od nas wychodzi, jest w stanie idealnym.