× Z okazji BLACK FRIDAY do 30.11. wszystkie produkty z rabatem do -20%.
nasze nagrody
PL / EN / DE

W związku z rozwojem firmy obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży B2B

ZADANIA:
• obsługa klienta i zamówień (mailowa, telefoniczna lub bezpośrednia w showroomie)
• wyceny
• pozyskiwanie nowych partnerów handlowych/dystrybutorów (sklepy/biura projektowe itp)
• monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży
• realizacja celów sprzedażowych – ilościowych i jakościowych
• praca stacjonarna w siedzibie firmy w Warszawie połączona z delegacjami krajowymi

WYMAGANIA
• MINIMUM 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE W HANDLU/SPRZEDAŻY W BRANŻY WNĘTRZARSKIEJ – warunek konieczny
• umiejętność sprawnego liczenia i logicznego myślenia
• łatwość budowania i utrzymywania relacji,
• zaangażowanie, samodzielność, kreatywność
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• wysoka kultura osobista
• prawo jazdy kat. B
• doświadczenie w branży meblowej będzie dodatkowym autem

OFERUJEMY
• wynagrodzenie podstawowe plus wynagrodzenie zmienne uzależnione od osiąganych wyników, (forma zatrudnienia do ustalenia)
• narzędzia niezbędne do wykonywania pracy na w/w stanowisku
• pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole
• miłą, luźną atmosferę
• możliwość zakupu produktów firmy ze zniżką

miejsce pracy: Warszawa Żoliborz

prosimy kierować CV na rekrutacja@takemehome.pl