INFOLINIA: 660 748 148  biuro@takemehome.pl
EN / DE / IT / FR

W chwili obecnej poszukujemy osób na dwa stanowiska:

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Warszawa ul. Smugowa (Białołęka)

OBOWIĄZKI:
– mailowa i telefoniczna obsługa klienta (zapytania, wyceny, itp)
– obsługa zamówień
– fakturowanie
– logistyka mebli – zamawianie transportu w firmach kurierskich i spedycyjnych
– wsparcie dla Zarządu firmy

WYMAGANIA:
– bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
– bardzo dobre zdolności organizacyjne, skrupulatność, dokładność w
pracy
– umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie i samodzielność
– wysoka kultura osobista
– łatwość komunikacji

OFERUJEMY:
– pracę w przyjaznym zespole i miłej atmosferze
– okazję na zdobycie niezbędnego doświadczenia w pracy
– umowę o pracę

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty, które spełnią w/w oczekiwania.

W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych”

INSTAGRAM inspirations

Wishlist 0
Open Wishlist Page Wróć do sklepu