INFOLINIA: 660 748 148  biuro@takemehome.pl
EN / DE / IT / FR

Najczęstsze pytania


Cena każdego mebla, w wymiarze standardowym, podana jest na stronie danego produktu, tuż pod jego opisem.

Koszt wysyłki podany jest na stronie danego produktu.

– Czas realizacji podany jest na stronie każdego produktu.
– W przypadku mebli indywidualnych wynosi od 30 do 45 dni roboczych i zależy od modelu zamówionego mebla. Czas realizacji liczmy od dnia następującego po dniu zaksięgowania środków.
Możesz również skorzystać z naszego KALENDARZA

To zależy od tego, kiedy został opłacony. Czas realizacji podany jest przy każdym produkcie i wyrażony jest w dniach roboczych. Sprawdź w kalendarzu, kiedy możesz spodziewać się swojego mebla. KALENDARZ

Żaden rodzaj wykończenia nie jest lepszy. Prosimy o zapoznanie się z charakterystyką obu rodzajów wykończenia i zdecydowanie, który z nich jest lepszy dla Państwa.

Nie, blaty wykonane są z desek. (to nasze ulubione pytanie 🙂 )

To zależy od rodzaju modyfikacji. Prosimy o przesłanie maila, na którego odpowiemy w ciągu 3 dni roboczych. Nie wykonujemy wycen indywidualnych przez telefon.

Nie, showroom służy do prezentacji oferty. Meble kupujemy poprzez sklep internetowy (standardowe) lub drogą mailową (indywidualne).

Meble z shoroomu, które chcemy wymienić na inne wystawimy w dziale wyprzedaż.

Przy większości mebli to my pokrywamy koszt wysyłki, dlatego rabat jest naliczany dopiero przy zamówieniach powyżej 5 tys. zł. (dotyczy tylko produktów naszej marki, czyli nie dotyczy krzeseł)

Tak, odpłatnie można pomalować mebel na dowolny kolor z palety RAL. Innych palet (np. NCS, ICA) nie stosuje się w lakierowaniu proszkowym. Cena uzależniona jest od koloru oraz rodzaju podstawy.

Zgodnie z informacją podaną na stronie, krzesła nie są produktami firmy “take me HOME.” W związku z czym ich modyfikacja nie jest możliwa.

Firmy kurierskie pracują w godzinach 9-17. Istnieje jednak możliwość dostawy wybranych przesyłek w sobotę. (za dodatkową opłatą)

Istnieje taka możliwość przy części mebli. Jeśli mebel podlega modyfikacjom, wówczas w jego opisie jest taka informacja. Brak infomracji przy meblu oznacza, że tego mebla nie można modyfikować.

Od powstania naszej firmy wysłaliśmy już do naszych klientów kilka tysięcy przesyłek, dlatego wiemy bardzo dobrze, jak prawidłowo zabezpieczyć mebel do transportu. Produkty lekkie wysyłamy w paczkach. Produkty cięższe, oraz takie, które łatwiej uszkodzić, wysyłamy na paletach. Do zniszczenia w transporcie dochodzi bardzo rzadko, ponieważ tylko w przypadku ok. 1% wysłanych mebli! Nawet jeśli Twoja przesyłka zostanie uszkodzona, otrzymasz od firmy kurierskiej odszkodowanie. Wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z przepisami prawa przewozowego. Pamiętaj, należy zawsze otworzyć przesyłkę i zweryfikować stan otrzymywanego mebla, a w szczególności jego narożniki, które najczęściej ulegają uszkodzeniu.

Niestety nie ma takiej możliwości. Sprzedajemy tylko całe meble.


Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas!

INSTAGRAM inspirations

Wishlist 0
Open Wishlist Page Wróć do sklepu