Kariera w take me HOME

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa zamówień składanych przez stronę www oraz w showroomie marki (procedowanie, fakturowanie, informacja o statusie zamówienia, logistyka)
  • Obsługa telefonicznych i mailowych zapytań (informacja o ofercie, wyceny)
  • Utrzymywanie relacji z architektami wnętrz i pozyskiwanie nowych
  • Raportowanie
  • Analiza otoczenia konkurencyjnego
  • Zadania dodatkowe z zakresu social media i obsługi strony www.

Nasze wymagania

  • Min. 3 letnie doświadczenie w pracy bezpośredniej z klientem klasy średniej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (warunek konieczny)
  • Znajomość obsługi pakietu MS Word i Excel
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Samodzielność, zaangażowanie i skuteczność
  • Znajomość rynku meblowego oraz surowców wykorzystywanych do produkcji (duży atut).

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, dostosowane do doświadczenia kandydata oraz system premiowy
  • Umowę o pracę, miejsce pracy Warszawa, Duchnicka 3
  • Pomoc i szkolenie w celu wdrożenia do stanowiska
  • Przyjazną atmosferę pracy, wsparcie i otwartość na realizację własnych pomysłów
  • Zniżki na produkty marki

Aplikuj już dziś przysyłając swoje CV na: kariera@takemehome.pl

Zamknij
Sign in
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.





HAPPY WEEKEND SALE - rabaty do -25% na całą kolekcję!

X

biuro@takemehome.pl

660 748 148

Showroom
ul Duchnicka 3
01-794 Warszawa
showroom@takemehome.pl