Prosimy o rozpakowanie i sprawdzenie dostarczonego mebla przy kurierze!
W momencie kiedy paleta z meblem zostaje przekazana firmie transportowej, ta powinna dostarczyć ją klientowi następnego dnia roboczego. Przewoźnik ma na dostawę maksymalnie 72 godziny, od momentu podjęcia przesyłki.
Kierowca otrzymuje Państwa numer telefonu i jest poproszony o wcześniejszy kontakt telefoniczny, w celu umówienia dogodnej dla Państwa godziny dostawy (9-17). Jeśli chcieliby Państwo uzyskać informacje o dostawie lub przesunąć ją na inny dzień, prosimy o kontakt z działem logistyki firmy która przewozi mebel.
Prosimy pamiętać, że ciężarówka z Państwa meblem zatrzyma się pod wskazanym adresem, w najbliższym miejscu zapewniającym dogodny rozładunek, natomiast wniesienie mebla do domu lub mieszkania odbywa się we własnym zakresie.
Jak sprawdzić czy przesyłka nie została uszkodzona?
Brak weryfikacji odbieranego towaru w chwili doręczenia, jest najczęstszym powodem odrzucenia reklamacji przez firmę transportową!
Koniecznie należy sprawdzić przed odbiorem poniższe elementy.
Jeśli pojawią się pytania, jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: 660 748 148 oraz mailem: biuro@takemehome.pl